Oud-stam

De Oud-stam is een groep die bestaat uit mannen en vrouwen van verschillende leeftijden. Iedereen in deze groep is vroeger een aantal jaar leiding bij Scouting Eersel geweest.

Eenmaal per maand op vrijdagavond vanaf 21u komt de Oud-stam bij elkaar voor een gezellig programma in blokhut 3. Daarnaast wordt de Oud-stam ingezet bij verschillende activiteiten.

Afgelopen jaren hebben ze onder andere meegeholpen bij spooktochten van andere groepen, hebben ze tweemaal de afsluiting van het zwermweekend bedacht (een grote waterglijbaan gepionierd en water-katapult gemaakt) en afgelopen jaar hebben ze de fourage verzorgd op het 65-jaar-jubileum-weekend van de Zwerm.

Vroeger zelf leiding geweest bij Scouting Eersel en heb je interesse om eens per maand met ons een biertje te drinken? Neem contact op!